Artikel:

Vernieuwd: De BDO Loonheffingencheck

03 februari 2017

De BDO Loonheffingencheck is vernieuwd en verbeterd. Deze tool ter controle van uw beloningsbeleid, loonadministratie, ingeleend personeel en uitbesteed werk is aangepast aan de regelgeving van 2017.

 

De vernieuwde en verbeterde BDO Loonheffingencheck 2017 geeft u antwoord op vragen als:

  • Werkt uw werkkostenregeling?
  • Voldoet u aan de Wet DBA?
  • Loopt u risico’s bij het inlenen van personeel of ZZp-ers?
  • Betaalt u te veel of te weinig premies? Twijfelt u over de antwoorden?

Ook voorziet de check u van informatie over de loonheffingen, de sociale zekerheid en loonkostensubsidies waaronder de nieuwe loonkostenvoordelen. Het is een online tool met vijf verschillende modules. U kunt hieronder zelf aangeven welke modules u wilt gebruiken.

Wilt u kansen creëren en risico’s voorkomen? Lees meer over de BDO Loonheffingencheck op onze site of download onderstaand de flyer 'BDO Loonheffingencheck 2017'. 

 

Contact

 

Heeft u vragen? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer (070) 338 07 22 of mail alp@bdo.nl.