BDO Nederland gebruikt cookies en trackingtechnologieën om het browser-gebruik op onze site te verbeteren, gepersonaliseerde content te tonen en traffic te analyseren. Door het gebruik van onze website, stemt u in met het gebruik van functionele cookies. Door op onderstaande button te klikken, stemt u in met analytische cookies. Lees meer over ons cookiebeleid en privacybeleid.
  • Klachtenregeling

Klachtenregeling

BDO heeft een klachtenregeling die voorziet in de mogelijkheid tot het indienen van een klacht over het beroepsmatig handelen van aan BDO verbonden beroepsbeoefenaren en over vermeende onregelmatigheden in verband met de dienstverlening door BDO.

Klachtenregeling BDO

De klachtenregeling vormt onderdeel van het door BDO gehanteerde stelsel van kwaliteitsbevordering en -bewaking en is beginsel bedoeld voor klanten van BDO, maar ook derden kunnen daarvan gebruik maken.

Klachten als bedoeld in de klachtenregeling worden behandeld door de daartoe ingestelde Commissie Klachtbehandeling BDO. Het adres luidt:

Commissie Klachtbehandeling BDO
p/a BDO Holding B.V.
Corporate Litigation & Support
Postbus 182
5600 AD Eindhoven

Alleen klachten die ingediend worden op grond van de artikelen 1 en 2 van het Reglement inzake de behandeling van klachten, worden in behandeling genomen.