BDO Nederland gebruikt cookies en trackingtechnologieën om het browser-gebruik op onze site te verbeteren, gepersonaliseerde content te tonen en traffic te analyseren. Door het gebruik van onze website, stemt u in met het gebruik van functionele cookies. Door op onderstaande button te klikken, stemt u in met analytische cookies. Lees meer over ons cookiebeleid en privacybeleid.
Publicatie:

Technologische veranderingen voor ondernemingen in de retailbranche

07 oktober 2019

Er is geen zichzelf respecterende winkelier die niet met data en e-commerce bezig is. De partijen die dat de afgelopen jaren hebben verzuimd, zijn inmiddels uit de winkelstraat verdwenen. Maar wat zijn nu de ontwikkelingen die de komende jaren het retaillandschap gaan veranderen?

Consument wil een lage prijs én dat winkelier zijn voorkeuren kent

De moderne consument verwacht niet alleen een lage prijs, maar ook dat de winkelier hem en zijn wensen kent, of hij nu de winkel binnenstapt of de website bezoekt. Hij wil de optimale omnichannel-ervaring: de prijs en de keuze van internet maar ook de persoonlijke service en de beleving van de fysieke winkel.

Ingrijpende technologische veranderingen

In deze speciale uitgave over digitale transformatie in de retailsector geven branche experts hun visie op toekomstige ontwikkelingen. Lees hoe Jumbo franchisenemer Richard Broeren zijn supermarkten steeds sneller ziet veranderen. Mede-eigenaar Maarten Steinkamp van Jamin en Multivlaai vertelt over het jarenlange succes van de omnichannel-aanpak bij beide smulretailers. Branche expert Harry Bijl van Inretail.nl geeft aan welke trends hij verwacht en BDO’ers Alexander Leppink, Robert van Vianen en Rick van dijk bespreken de veranderingen die de retailsector te wachten staat.

Meer informatie

Wilt u meer informatie over digitale transformatie of eens doorpraten over de technologische ontwikkelingen die u als bouw- of vastgoedondernemer te wachten staan? Neem gerust contact op met een van onze specialisten.

Download uitgave