BDO Nederland gebruikt cookies en trackingtechnologieën om het browser-gebruik op onze site te verbeteren, gepersonaliseerde content te tonen en traffic te analyseren. Door het gebruik van onze website, stemt u in met het gebruik van functionele cookies. Door op onderstaande button te klikken, stemt u in met analytische cookies. Lees meer over ons cookiebeleid en privacybeleid.

Coronavirus COVID-19

17 maart 2020

De verspreiding van het coronavirus heeft enorme impact op en verstrekkende gevolgen voor ons allemaal, zoveel is inmiddels duidelijk. De huidige situatie brengt onzekerheid met zich mee en vraagt om flexibiliteit en pragmatiek in het vinden van oplossingen voor deze nieuwe uitdagingen en dilemma’s.

BDO volgt de adviezen en richtlijnen van het RIVM en gaat daarin verder indien wij dat nodig achten. Dagelijks beoordelen wij de nieuwe informatie en bepalen hoe daar op te handelen. Daarbij staan de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers en klanten voorop. Dit heeft onze allerhoogste prioriteit. Onze collega’s werken zoveel als mogelijk vanuit huis en proberen externe afspraken te verplaatsen of telefonisch te laten plaatsvinden. Wij zijn in de gelukkige omstandigheid dat wij gebruik kunnen maken van goede digitale communicatievoorzieningen. Onze evenementen zijn in ieder geval tot 1 september geannuleerd of naar een andere datum verzet.

Indien er werkzaamheden moeten plaatsvinden die én niet kunnen worden uitgesteld én niet telefonisch/op afstand kunnen plaatsvinden, gaan wij hierover persoonlijk met onze klanten in overleg, zodat we samen kunnen komen tot een passende oplossing. Bent u klant bij BDO? Wij blijven uiteraard met u in contact. U kunt natuurlijk ook altijd zelf contact opnemen met uw contactpersoon bij BDO.

Ook in deze bijzondere periode staan wij uiteraard voor onze klanten en relaties klaar. Zoals zij van ons gewend zijn, blijven wij ook nu een stap extra voor hen zetten. Op onze website is een speciale pagina ingericht met informatie die organisaties en ondernemers kan helpen in deze coronacrisis. Klanten kunnen met vragen terecht bij hun contactpersoon bij BDO. Ook is een contactformulier beschikbaar voor alle ondernemers met vragen op dit gebied.

Wij hebben er alle vertrouwen in dat we deze periode samen goed doorkomen. Laten we vooral goed op elkaar en onszelf letten.

Wilt u meer lezen over hoe BDO in deze coronacrisis de veiligheid van zijn medewerkers, klanten en leveranciers borgt? Lees hier het uitgebreide statement.