Grip op uw planning en kosten

Wij zien in de markt dat veel horecaondernemers worstelen met de beheersing van personele kosten. Kost uw personeel u veel tijd en geld, dan ziet u dat fors terug in uw bedrijfsresultaten. Het lastige is, dat u bij de werving en planning van personeel te maken heeft met tal van onzekere factoren: het weer, de kosten en ervaring per arbeidskracht, contractvormen (denk aan de gewijzigde Wet werk en zekerheid) en niet te vergeten uw budget. Bij BDO helpen we u graag om grip te krijgen op uw personeelsplanning en kosten, zodat u altijd binnen uw budget blijft.

Daartoe koppelen we uw financiële administratie aan de personeelsplanning van online planningssystemen. De koppeling levert u volop gemak:

  • Gecontroleerde uren worden direct verwerkt in de salarisadministratie.
  • Personeelsinformatie wordt direct in het digitale personeelsdossier verwerkt.
  • Salarisstroken en jaaropgaven worden via het personeelsportaal digitaal aangeboden.

En het bespaart u kosten

U kunt plannen aan de hand van vooraf ingestelde budgetten, waarbij het planningssysteem rekening houdt met seizoens-, maanden weekfluctuaties.
U ziet tijdens het plannen de personeelskosten per medewerker per dag, waarmee u budgetvriendelijkere keuzes kunt maken. U ziet in één oogopslag wie er beschikbaar is, zodat u tijd bespaart.

Contact

Wilt u ook grip op uw personeel en kosten? Neem voor meer informatie over onze dienstverlening bij uw boekhouding en personeelsplanning contact op met een van onze specialisten.